Výběrové řízení a adaptační proces
- >
- Kontakty
- >
- Výběrové řízení a adaptační proces
PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
POSTUP PŘI ZÁJMU O PRACOVNÍ POZICI
Můžete nás kontaktovat nebo přímo zaslat svůj životopis následovně:
Přes kontaktní formulář: Na našich webových stránkách v sekci kariéra u dané volné pozice.
E-mailem: Na adresu personalni@motorpal.cz (v průvodním textu uveďte název pozice, na kterou se hlásíte).
Případně jiným způsobem: Přes inzertní portály, osobně nebo telefonicky.
Výběrové řízení:
Vedeme v přátelském duchu, bez ohledu na typ pracovní pozice. Popovídáme si, zodpovíme vaše dotazy. Vždy se ale budete cítit příjemně.
PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A POHOVORU U DĚLNICKÝCH POZIC
Kontakt s uchazečem: Kontaktujeme vás pro naplánování termínu pohovoru a sdělení organizačních a dalších dodatečných informací.
Příchod na pohovor: Hlásíte se u nás na personálním oddělení, obdržíte základní informace k pohovoru a absolvujete jednoduchý test manuálních zručností, případně další testy týkající se dané pozice.
Prohlídka pracoviště: Seznámíte se s výrobou a pracovištěm za účasti mistra střediska, který vám poskytne bližší informace o pracovním místě a odpoví na vaše dotazy.
Osobní pohovor: Po prohlídce následuje váš pohovor s námi (personalistou), kde jsou sděleny mzdové podmínky a další informace o zaměstnání (např. vznik pracovního poměru, organizační informace, benefity apod.).
Uzavření výběrového řízení a nabídka: Výběrové řízení uzavíráme k určitému datu, po kterém informujeme všechny uchazeče o přijetí či nepřijetí.
Rozhodnutí: V některých případech vydáváme rozhodnutí o přijetí či nepřijetí již v den pohovoru.
PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A POHOVORU U KANCELÁŘSKÝCH POZIC
Kontakt s uchazečem: Kontaktujeme vás pro naplánování termínu pohovoru a sdělení organizačních a dalších dodatečných informací.
Příchod na pohovor: Hlásíte se u nás na personálním oddělení.
Osobní rozhovor: Probíhá zpravidla mezi vámi, personalistou a vedoucím oddělení daného pracovního místa.
Uzavření výběrového řízení: Výběrové řízení uzavíráme k určitému datu, po kterém informujeme všechny uchazeče o přijetí či nepřijetí.
Oficiální nabídka: Pokud jste vybrán z výběrového řízení, je vám následně zaslána oficiální pracovní a mzdová nabídka se sdělením termínu vyjádření o jejím přijetí či nepřijetí.
Rozhodnutí: V některých případech vydáváme rozhodnutí o přijetí či nepřijetí již v den pohovoru.
ADAPTAČNÍ PROCES
Do vody vás nehodíme. Naším cílem je, aby pro vás byl vstup k nám co nejjednodušší, plynulý a ke spokojenosti obou stran. Víme, že začátky v novém zaměstnání nebývají vždy úplně snadné a nesou s sebou celou řadu změn a očekávání. Např. nové pracovní prostředí, nové kolegy a nadřízené, novou náplň práce, specifické pracovní podmínky, novou firemní kulturu atd. Náš adaptační proces vám pomůže plynule se začlenit do nového pracovního prostředí a pracovního kolektivu. Postupně získáte i potřebné vědomosti, znalosti a dovednosti. Zároveň nás zajímá, jak se vám daří v průběhu zkušební doby a jsme otevření i vašim námětům na zefektivnění práce a procesů.
Adaptační proces a zaškolení nových zaměstnanců v MOTORPALu probíhá individuálně a jeho délka se většinou shoduje se zkušební dobou.
CO VÁS ČEKÁ V DEN NÁSTUPU A VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ?
V den nástupu:
Vstupní školení: Během nástupu získáte základní a důležité informace nejen o nás a našich našich procesech.
Školení na pracovišti: Váš nadřízený vás seznámí se základními informacemi týkající se střediska a organizace práce.
Přidělení garanta/školitele: Bude vám přidělen zkušený kolega, který vás bude provázet a zaučovat ve zkušební době.
Ve zkušební době:
Zpětná vazba: Zpětná vazba je klíčová pro rychlejší adaptaci nového zaměstnance, protože mu pomáhá pochopit očekávání a zlepšit výkon. Poskytuje motivaci a podporu, což zvyšuje sebevědomí a pracovní spokojenost. Pravidelná zpětná vazba také posiluje vztahy mezi zaměstnancem a nadřízeným a podporuje otevřenou pracovní kulturu.
CO JE CÍLEM ADAPTAČNÍHO PROCESU A ZAŠKOLENÍ?
Rychlé a efektivní začlenění do pracovního prostředí
Schopnost plnit pracovní úkoly
Oboustranná spokojenost
Je Vám cokoliv nejasné nebo se chcete na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat.