Výběrové řízení a adaptační proces

PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

POSTUP PŘI ZÁJMU O PRACOVNÍ POZICI

Můžete nás kontaktovat nebo přímo zaslat svůj životopis následovně:

Přes kontaktní formulář: Na našich webových stránkách v sekci kariéra u dané volné pozice.
E-mailem: Na adresu personalni@motorpal.cz (v průvodním textu uveďte název pozice, na kterou se hlásíte).
Případně jiným způsobem: Přes inzertní portály, osobně nebo telefonicky.

Výběrové řízení:

Vedeme v přátelském duchu, bez ohledu na typ pracovní pozice. Popovídáme si, zodpovíme vaše dotazy. Vždy se ale budete cítit příjemně.


PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A POHOVORU U DĚLNICKÝCH POZIC

Kontakt s uchazečem: Kontaktujeme vás pro naplánování termínu pohovoru a sdělení organizačních a dalších dodatečných informací.

Příchod na pohovor: Hlásíte se u nás na personálním oddělení, obdržíte základní informace k pohovoru a absolvujete jednoduchý test manuálních zručností, případně další testy týkající se dané pozice.

Prohlídka pracoviště: Seznámíte se s výrobou a pracovištěm za účasti mistra střediska, který vám poskytne bližší informace o pracovním místě a odpoví na vaše dotazy.

Osobní pohovor: Po prohlídce následuje váš pohovor s námi (personalistou), kde jsou sděleny mzdové podmínky a další informace o zaměstnání (např. vznik pracovního poměru, organizační informace, benefity apod.).

Uzavření výběrového řízení a nabídka: Výběrové řízení uzavíráme k určitému datu, po kterém informujeme všechny uchazeče o přijetí či nepřijetí.

Rozhodnutí: V některých případech vydáváme rozhodnutí o přijetí či nepřijetí již v den pohovoru.


PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A POHOVORU U KANCELÁŘSKÝCH POZIC

Kontakt s uchazečem: Kontaktujeme vás pro naplánování termínu pohovoru a sdělení organizačních a dalších dodatečných informací.

Příchod na pohovor: Hlásíte se u nás na personálním oddělení.

Osobní rozhovor: Probíhá zpravidla mezi vámi, personalistou a vedoucím oddělení daného pracovního místa.

Uzavření výběrového řízení: Výběrové řízení uzavíráme k určitému datu, po kterém informujeme všechny uchazeče o přijetí či nepřijetí.

Oficiální nabídka: Pokud jste vybrán z výběrového řízení, je vám následně zaslána oficiální pracovní a mzdová nabídka se sdělením termínu vyjádření o jejím přijetí či nepřijetí.

Rozhodnutí: V některých případech vydáváme rozhodnutí o přijetí či nepřijetí již v den pohovoru.

 

 

ADAPTAČNÍ PROCES

Do vody vás nehodíme. Naším cílem je, aby pro vás byl vstup k nám co nejjednodušší, plynulý a ke spokojenosti obou stran. Víme, že začátky v novém zaměstnání nebývají vždy úplně snadné a nesou s sebou celou řadu změn a očekávání. Např. nové pracovní prostředí, nové kolegy a nadřízené, novou náplň práce, specifické pracovní podmínky, novou firemní kulturu atd. Náš adaptační proces vám pomůže plynule se začlenit do nového pracovního prostředí a pracovního kolektivu. Postupně získáte i potřebné vědomosti, znalosti a dovednosti. Zároveň nás zajímá, jak se vám daří v průběhu zkušební doby a jsme otevření i vašim námětům na zefektivnění práce a procesů.

Adaptační proces a zaškolení nových zaměstnanců v MOTORPALu probíhá individuálně a jeho délka se většinou shoduje se zkušební dobou. 

 

CO VÁS ČEKÁ V DEN NÁSTUPU A VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ?

V den nástupu:

Vstupní školení: Během nástupu získáte základní a důležité informace nejen o nás a našich našich procesech.

Školení na pracovišti: Váš nadřízený vás seznámí se základními informacemi týkající se střediska a organizace práce.

Přidělení garanta/školitele: Bude vám přidělen zkušený kolega, který vás bude provázet a zaučovat ve zkušební době.

Ve zkušební době:

Zpětná vazba: Zpětná vazba je klíčová pro rychlejší adaptaci nového zaměstnance, protože mu pomáhá pochopit očekávání a zlepšit výkon. Poskytuje motivaci a podporu, což zvyšuje sebevědomí a pracovní spokojenost. Pravidelná zpětná vazba také posiluje vztahy mezi zaměstnancem a nadřízeným a podporuje otevřenou pracovní kulturu.

CO JE CÍLEM ADAPTAČNÍHO PROCESU A ZAŠKOLENÍ?

Rychlé a efektivní začlenění do pracovního prostředí
Schopnost plnit pracovní úkoly
Oboustranná spokojenost

 

 

Je Vám cokoliv nejasné nebo se chcete na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat.